Cap de setmana extraordinàriament intens per als palistes del Club Nàutic Sant Antoni, que s’han hagut de dividir per a poder assistir a dos competicions d’alt nivell. D’una banda, el Campionat d’Espanya de Mitja Marató, que va tenir lloc el dissabte a la localitat madrilenya d’Aranjuez i on el CNSA va acudir amb set esportistes, i per un altre la Copa d’Espanya de Caiac de Mar, a Ciutadella (Menorca), on Es Nàutic va aportar onze participants.
A Aranjuez varen competir palistes de les categories Cadet i Júnior, afrontant els primers una distància de 8 quilòmetres i una altra de deu els segons. A destacar la quarta plaça registrada per Odalis Posado i Laura Rubio en K2 Dona Cadet, la sisena posició obtinguda per Facundo González i Roy Kikozashvili en K2 Home Júnior, el 11è lloc aconseguit per Gabriela Mendes en K1 Dona Cadet i la 12ª posició d’Izan Pascual i Liam López en K2 Home Cadet.
“Ha estat una molt bona experiència per als nostres esportistes, que estan poc acostumats en aquesta mena de proves, amb corrents, portejos (trams de carrera a peu amb la piragua i pala a les mans), moltes ciavogues, llit de riu estret… Un aprenentatge més per a continuar creixent”, ha explicat Eduardo Prendes, entrenador de la secció de Piragüisme del CNSA.







