El passat cap de setmana es va celebrar la Copa d’Espanya de Caiac de Mar a la localitat menorquina de Ciutadella, a la qual el Club Nàutic Sant Antoni va acudir amb un total d’onze participants. En aquesta competició cal subratllar el gran èxit obtingut per Júlia Roselló, que va obtenir dos medalles d’or en SS1 i SS2 al costat de Marc Tur.
Els Infantils varen competir sobre una distància de 3 quilòmetres, mentre que els Júnior varen afrontar 8 i els Veterans, 15. Com dèiem, a destacar els dos ors obtinguts per Julia Roselló en SS1 Dona Infantil A i SS2 Mixt Infantil, compartint piragua amb Marc Tur, així com la medalla de plata guanyada per Neus Mateu en Dona Veterana 55-59 i el bronze d’Albert Solé-José Luis González en SS2 Home Veterà 45-49.
També cal destacar el 4t lloc de Saúl Calderón-Henk Brinkman (SS2 Home Infantil), el 6è de Toni Llorens-Iciar Solé (SS2 Mixt Júnior), el 10è de Marc Tur (SS1 Home Infantil A), el 11è de José Luis González (SS1 Home Veterà 50-54), el 13è de Joan Ramón (SS1 Home Veterà 60-64), el 14è de Henk Brinkman (SS1 Home Infantil A), el 17è de Saúl Calderón (SS1 Home Infantil A) i el 20è de Marc Manzanares (SS1 Home Infantil A). En la classificació per clubs el CNSA va ser tercer.




